Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to bude letos s 5. ročníkem? Bude soutěž ještě vypsaná, nebo je od letoška tato kategorie zrušena? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
s posunutím soutěže do podzimního termínu jsme udělali i změnu v kategoriích. Nově soutěží žáci 9. ročníku, kteří si úspěšný výsledek v soutěži mohou doložit k přihlášce na SŠ. Bohužel jsme tím pádem z finančních důvodů museli některou kategorii „obětovat“.
Děkujeme za pochopení
Mám stejný dotaz, jak je to s nižšími ročníky? Pisete, ze se mladší můžou zúčastnit, ale nenašla jsem podmínky. Máme dat patakum zadání pro šestku?
Diky
Veronika
Dobrý den,
ano, mladší mohou soutěžit v kategorii určené starším žákům. Tedy páťákům můžete zkusit zadat úlohy pro šestou třídu. Přeji hodně štěstí.
M. Cvrkalová
Dobrý den,
z prvního požadavku plyne, že čísla v první skupině musí být číslo 5 a mínus 3 (součin -15). Druhá věta napoví, že ve druhé skupině budou čísla 0 a -2 (od 0 odečteme číslo mínus 2). Do třetí skupiny zbývají čísla -5 a 1, jejichž součet je -4.
M. Cvrkalová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to bude letos s 5. ročníkem? Bude soutěž ještě vypsaná, nebo je od letoška tato kategorie zrušena? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
s posunutím soutěže do podzimního termínu jsme udělali i změnu v kategoriích. Nově soutěží žáci 9. ročníku, kteří si úspěšný výsledek v soutěži mohou doložit k přihlášce na SŠ. Bohužel jsme tím pádem z finančních důvodů museli některou kategorii „obětovat“.
Děkujeme za pochopení
Dobry den,
Mám stejný dotaz, jak je to s nižšími ročníky? Pisete, ze se mladší můžou zúčastnit, ale nenašla jsem podmínky. Máme dat patakum zadání pro šestku?
Diky
Veronika
Dobrý den,
ano, mladší mohou soutěžit v kategorii určené starším žákům. Tedy páťákům můžete zkusit zadat úlohy pro šestou třídu. Přeji hodně štěstí.
M. Cvrkalová
Dobrý den, u kategorie 8. ročník nám nějak nesedí řešení u příkladu 10. Mohli byste mi osvětlit logiku tohoto řešení?
Děkuji
Alžběta Šimková
Dobrý den,
z prvního požadavku plyne, že čísla v první skupině musí být číslo 5 a mínus 3 (součin -15). Druhá věta napoví, že ve druhé skupině budou čísla 0 a -2 (od 0 odečteme číslo mínus 2). Do třetí skupiny zbývají čísla -5 a 1, jejichž součet je -4.
M. Cvrkalová